DevOneCz
|
30.3.200511:47
No neřek bych.
Pokud dělám 2D nepotřebuji PiP a obraz trochu kvalitnější.
Na video a 3D je potřeba už plynulost.
Vývojář potřebuje často jen 80x25 znakovej display.
Jediný místo určení jsou řídící procesy ,CAD ,CAE, CAM atd prostě grafika ,ale né produkční vlality
Odpovědět0 0
Hlavní použití - právě grafika (DTP a pod.), naprosto ideální pro veškerou práci s dokumenty a web design. Kde dnes za tuto cenu dostanete 14-bit LCD?? Jinak, protože údaje od výrobce zase sedí, tak je to i na video naprosto v pohodě a PiP je rozhodně zajímavá věc. No a grafik který si zvykl častěji natáčet monitor aby mohl zkontrolovat a doladit celou stránku a vždycky musel "lovit" v menu potřebné přepnutí zobrazení myslím hodně ocení i unikátní autorotaci obrazu...
Odpovědět0 0
Creckx
|
31.3.200514:00
Si asi nikdy nic nevyvýjel nebo fakt nejseš náročnej. Každej kdo dělá v jakymkoli prog. jazyce ti řekne, že čím větší monitor tím větší přehlednost a tím větší efektivita...
Odpovědět0 0
Ladis.
|
31.3.200515:14
Jj, kde jsou ty doby, kdy na programovani stacilo jedno okno se zdrojakem pres cely monitor ;)
Odpovědět0 0
Creckx
|
31.3.200516:54
Tenkrát se programátor nemusel starat o to jak program vypadal, moc si ty doby nepamatuju, ale dneska mě ty okýnka nebavějí obsluhovat...
Odpovědět0 0